Ikonapolteknik@polteknik.pl Ikona+ 48 58 684 86 35 Ikona+48 601 569 456 Rzetelna Firma
PL EN
menu button

Serwis

Firma POLTEKNIK dysponuje wykwalifikowanymi inżynierami serwisowymi, którzy są szkoleni w sposób ciągły u naszych dostawców i partnerów. Szkolenia obejmują wszystkie aspekty związane z oferowanymi maszynami, a wiec elektryka, pneumatyka, oprogramowanie, hydraulika oraz technologia właściwa dla danej maszyny. Jest to szczególnie ważne w przypadku cięcia termicznego ( wycinarki laserowe i plazmowe). Warto podkreślić, że w przypadku wycinarek laserowych MITSUBISHI jesteśmy jednym z dwóch samodzielnych serwisów w Europie. Nasz zespół serwisowy, to młodzi, dobrze wykształceni ludzie , których celem jest ciągłe powiększanie zakresu posiadanej wiedzy. Osobne rodzaj szkoleń jest realizowany przy wprowadzeniu nowych maszyn i urządzeń.

 

Obsługujemy obszar całego kraju, ale świadczymy też usługi serwisowe w zakresie wycinarek laserowych Mitsubishi na terenie całej Europy Wschodniej.

 

W celu usprawnienia komunikacji między naszym serwisem a Klientami, uruchomiliśmy specjalną linię telefoniczną, gdzie przyjmowane są jedynie zgłoszenia serwisowe i traktowane są priorytetowo Szybkość reakcji i rzetelność realizacji zleconych zadań, jest dla naszej firmy priorytetem. Dlatego w tym roku zreorganizowaliśmy pracę całego serwisu, wprowadzając zupełnie nowe i nowoczesne narzędzia, zarówno w zakresie zarządzania i dysponowania naszymi inżynierami serwisowymi, jak i planowania ich pracy. Wprowadziliśmy podział  serwisu na Dział serwisu i Dział Części zamiennych i Logistyki.

 

Na naszej nowej stronie internetowej, znajdziecie Państwo sklep z częściami zamiennymi i zużywalnymi do oferowanych przez nas maszyn. Jesteśmy pewni, że usprawni to proces zamawiania i dostarczania zamówionych części. Pozwoli to na znacznie lepszą organizację pracy i jej efektywność. Całkowicie nowe oprogramowanie firmy LUCEOS Intelligence System, stworzone specjalnie dla naszego serwisu, pozwala w sposób dynamiczny i racjonalny planować, wykorzystywać i rejestrować czas pracy naszego serwisu. Każda maszyna ma swoją zarejestrowaną historię, gdzie rejestrowane są wszystkie zdarzenia, łącznie ze zdjęciami i pełną dokumentacja fotograficzną. Jesteśmy dzięki temu o wiele bardziej pomocni naszym dostawcom. Wprowadziliśmy również zdalną diagnozę maszyn, tam gdzie system sterowania i konstrukcja maszyny na to pozwala. Pracujemy nad uniwersalnym systemem zdalnego diagnozowania maszyn.

 

Mamy nadzieję, że nasze działania również w tym zakresie przekonają Państwa, że warto nam zaufać i warto z nami współpracować.

AKYAPAK - TurcjaAPOLLO S.R.L. - WłochyAUTOPULIT - HiszpaniaBAYKAL - TurcjaFORSTNER - AustriaJORNS - SzwajcariaMITSUBISHI ELECTRIC - JaponiaMURATEC - JaponiaOMAS - WłochyRAS - NiemcySCHECHTL - NiemcyRAIS - BułgariaTORMEC - SzwajcariaWEINBRENNER - Niemcy